lööördag

Det är lördagar som denna som man önskar att man hade vaknat hemma hos mamma, där händer det alltid något roligt.
Fick massa knepiga fyllesms igår.. Min bror och hans polare ville tydligen spela mig ett spratt. Snackade b la med ghetto, han frågade när dom kunde komma till trelle och festa och vi kom fram till att någon gång efter nyår när jag är ledig passar perfekt. Hoppas på en favorit i repris, hade så jäkla trevligt sist.
Brorsan ringde också, det har blivit hans nya fyllegrej, ringa mig om helgerna, like way back in the good old days.

Håller tummarna för att det inte blir lika stressigt på jobb idag! Här är väl livat när jag kommer hem, emely sa att hon skulle ha fest idag. Synd att man går på penicillin!



Kategorier

Kommentera inlägget

Vad heter du
Vip

Din mailadress

Din blogg

Kommentera

RSS 2.0