Vårdcentralen

Fick tid och fick dessutom penicillin. På 3 dagar ska det vara borta. Kortaste penicillinkuren jag har gått på men jag får väl lita på doktorn att det räcker.
När jag kom in i rummet för provtagning bad sköterskan mig att sitta ner och jag gjorde som jag blev tillsagd, tyckte iofs att det kändes lite konstigt eftersom jag skulle lämna ett urinprov och då gärna hade velat göra det på en toalett..ensam..
När hon sedan plockar fram en sån pinne som man kör ner i halsen var jag ju tvungen att berätta för henne att jag inte ska göra något halsprov... Klant

Borde kanska gå och göra mig iordning.. Har planerat att åka till svedala, vet inte om min bättre hälft har samma planer men det visar sig.

Kategorier

Kommentera inlägget

Vad heter du
Vip

Din mailadress

Din blogg

Kommentera

RSS 2.0