Bild 19

En person som är snygg.





Kategorier
E

Vem fan är det, Markoolio?

2011-05-04 @ 13:14:51
Blogg: http://eeelena.wordspress.com
Christoffer

...a.k.a Gerard Butler.



Halkade in pa din blogg av en slump (believe it or not). Slutat blogga? Whataaa hell? Du blev arets bloggare 2007 & 2008 ^_*, fick ta emot pris och hela kittet. Ibland sa tynar intresset bort, men kan snabbt vackas till liv, med ratt inspiration. Harligt och se du har livat upp festen igen.



Tankte bara saga "Hej", och nu har jag gjort det! Ha det riktigt ljuvligt och kann helgens lugna...



Tjohejsvejs!

2011-05-07 @ 10:46:51
Blogg: http://haringen.blogg.se/
Mal

Christoffer som i Christoffer jag känner eller kände?

2011-05-07 @ 19:03:15
Christoffer

Jag vet inte hur manga Christoffer du kanner, men du kanner mig fortfarande. Vi balade och 'softade' bakom brandstationen.



Sa, nu tror jag har du svaret, ar det: "Christoffer som i Christoffer jag kanner eller kande" ? :)



2011-05-09 @ 12:41:59
Blogg: http://haringen.blogg.se/
Mal

hahah, okok jag vet vilken Christoffer det är men jag vet inte om vi fortfarande känner varandra, flera år sen vi träffades ju :P

2011-05-11 @ 08:26:48
Christoffer

Det tog lite tid och klura ut..



Vi kanner varandra fortfarande, tror jag. Bara for att vi inte har setts pa flera ar, betyder det inte att man slutar kanna varandra? (OBS - Jag kan ha fel)



Vi ar antagligen ratt olika sedan sista motet, yes indeed. Vilket ar ratt logiskt?! Folk och fa andrar sig hela tiden. Det hade tagit ett tag och ga igenom arens lopp...



Well, jag ska inte babbla mer rappakalja.



Du verkar ma bra och leva ett harligt liv, fortsatt sa!



Puss & kram, vem vet vi kanske ses pa stan ^^ mohhahaha

2011-06-01 @ 16:47:50

Kommentera inlägget

Vad heter du
Vip

Din mailadress

Din blogg

Kommentera

RSS 2.0